Bear In Your Mind

He knows the best for us.
Always have faith in Allah.

Monday, May 12, 2014

[RANDOMNESS OVERLOAD]

Assalamualaikum. 

Hehe. Just to greet you people!

Rasa macam down sikit beberapa hari ni. Hm. Takut, keliru, semua ada. Semuanya sebab beberapa hari lepas aku buat lawatan 'rasmi' ke klinik UIA. Rasa tak sihat. Rasa tak selesa. Rasa sakit :(

Selalunya, kalau sakit sikit sikit, aku malas nak berkunjung ke klinik. Kiranya klinik ni macam pilihan terakhir la. Macam biasa, Aidurrah Syazwani Azhar ni adalah seorang anti-clinic. Tapi, baru baru ni, sebab dah tak tahan sangat sakitnya, aku pun pergi la klinik. And bad news again, penyakit lagi

That news really knock me down. Haaa, time tu, mula la otak ni fikir, "ni semua memang salah aku". Kalau aku tak buat perangai, tak jadi macam ni. And mengarut mengarut mengarut

Kadang kadang, aku fikir, kenapa aku? Pastu, mulalah salahkan diri sendiri sampai kadang kadang nak tidur malam pun menangis. Kadang kadang aku kasihan dengan diri sendiri. Banyak sangat masalah kesihatan. Tapi kali ni, aku harap sangat benda ni tak jadi masalah besar. Dan aku harap sangat, aku akan cepat sembuh. InsyaAllah

Aku ni kira bernasib baik juga sebab bila ada masalah kesihatan, cepat ja dapat detect. Walaupun masih rasa sakit, tapi, taklah seteruk bila dah parah. Dan aku bersyukur sangat ada ibu dan abah yang sentiasa memahami dan menyokong aku dalam segala hal, adik adik yang suka mengusik dan kawan kawan yang banyak membantu. Thanks all

Doakan aku sihat selalu dan ceria! :P

Ehem. Banyak dah kot luahan perasaan. Nanti jemu. Hahahaha

p/s: post ni adalah untuk menghilangkan rasa takut atas segala cerita cerita scary dan possibilities dari kawan kawan sebab benda ni. So, May Allah bless Aidurrah :*

-feeling weaker-

No comments: